JĘZYK ANGIELSKI

KRYTERIA OCENIANIA W KLASACH I-III

1 CELUJĄCY

Znam słówka wykraczające poza materiał omawiany w danej klasie.

Wykonuję prace domowe dla chętnych.

Reprezentuję szkołę w konkursach pozaszkolnych i olimpiadach.

Samodzielnie wypowiadam się na różne tematy.

Jestem aktywny na lekcjach.

Czytam ze zrozumieniem i potrafię napisać nawet dłuższy tekst.

Rozumiem polecenia nauczyciela.

Rozmawiam po angielsku z nauczycielem i innymi uczniami.

2 BARDZO DOBRY

Znam bardzo dużo słówek

Wykonuję prace domowe dla chętnych.

Chętnie biorę udział w ćwiczeniach na lekcji.

Potrafię powtórzyć zwroty, które pojawiły się na lekcji.

Wykonuję prace dodatkowe zadawane przez nauczyciela.

Jestem aktywny.

Czytam i piszę krótkie teksty.

Rozumiem polecenia nauczyciela.

 

3 DOBRY

Znam dużo słówek.

Wykonuję starannie prace domowe.

Wykonuję ćwiczenia na lekcji.

Odrabiam prace domowe.

Znam słówka i zwroty z lekcji.

Jestem aktywny.

Potrafię przepisać krótki tekst z tablicy.

Rozumiem polecenia nauczyciela.

 

4 DOSTATECZNY

Znam podstawowe słówka.

Wykonuję prace domowe, ale nie zawsze starannie.

Rozumiem polecenia nauczyciela.

Czasami jestem aktywny.

Znam większość słówek i zwrotów z lekcji.

Potrafię przepisać proste zdania z tablicy.

 

5 DOPUSZCZAJĄCY

Znam mało słówek

Nie zawsze odrabiam prace domowe.

Przepisując z tablicy robię błędy.

Zdarza mi się nie uważać na lekcjach.

Czytam z błędami.

 

 

6 NIEDOSTATECZNY

Znam bardzo mało słówek.

Robię błędy przepisując z tablicy.

Nie odrabiam prac domowych.

Nie pamiętam co było na ostatniej lekcji.

Czytam z błędami.

Często korzystam z pomocy nauczyciela w trakcie lekcji.

Nie uważam na lekcjach.