JĘZYK ANGIELSKI
KRYTERIA OCENIANIA W KLASACH I-III
1 CELUJĄCY
Znam słówka wykraczające poza materiał omawiany w danej klasie.
Wykonuję prace domowe dla chętnych.
Reprezentuję szkołę w konkursach pozaszkolnych i olimpiadach.
Samodzielnie wypowiadam się na różne tematy.
Jestem aktywny na lekcjach.
Czytam ze zrozumieniem i potrafię napisać nawet dłuższy tekst.
Rozumiem polecenia nauczyciela.
Rozmawiam po angielsku z nauczycielem i innymi uczniami.
2 BARDZO DOBRY
Znam bardzo dużo słówek
Wykonuję prace domowe dla chętnych.
Chętnie biorę udział w ćwiczeniach na lekcji.
Potrafię powtórzyć zwroty, które pojawiły się na lekcji.
Wykonuję prace dodatkowe zadawane przez nauczyciela.
Jestem aktywny.
Czytam i piszę krótkie teksty.
Rozumiem polecenia nauczyciela.
3 DOBRY
Znam dużo słówek.
Wykonuję starannie prace domowe.
Wykonuję ćwiczenia na lekcji.
Odrabiam prace domowe.
Znam słówka i zwroty z lekcji.
Jestem aktywny.
Potrafię przepisać krótki tekst z tablicy.
Rozumiem polecenia nauczyciela.
4 DOSTATECZNY
Znam podstawowe słówka.
Wykonuję prace domowe, ale nie zawsze starannie.
Rozumiem polecenia nauczyciela.
Czasami jestem aktywny.
Znam większość słówek i zwrotów z lekcji.
Potrafię przepisać proste zdania z tablicy.
5 DOPUSZCZAJĄCY
Znam mało słówek
Nie zawsze odrabiam prace domowe.
Przepisując z tablicy robię błędy.
Zdarza mi się nie uważać na lekcjach.
Czytam z błędami.
6 NIEDOSTATECZNY
Znam bardzo mało słówek.
Robię błędy przepisując z tablicy.
Nie odrabiam prac domowych.
Nie pamiętam co było na ostatniej lekcji.
Czytam z błędami.
Często korzystam z pomocy nauczyciela w trakcie lekcji.
Nie uważam na lekcjach.